222 Oekraine is in 2014 gebroken. Opdeling is noodzakelijk. Ab Gietelink bij ON

• maandag 24 juli 2023
  • Categorie:
  •  Ab Gietelink geeft op hasis van zijn boek Tunnelvisies in 4 punten commentaar op de Oekraine -oorlog.

24-7-2023

Ab Gietelink geeft op hasis van zijn boek Tunnelvisies in 4 punten commentaar op de Oekraine -oorlog . Ongehoord Nieuws presenteert die in een kort programma met nieuwsbeelden.

Redacteur: Kim Tjoa. XXX Alternatief.TV is een platform waarin Ab Gietelink via interviews met interessante gasten en eigen columns kritische inzichten tegenover het dominante denken zichtbaar maakt Website: https://alternatief.tv Telegram: https://t.me/AlternatiefTV Donaties: https://alternatief.tv/donaties/ XXX Mijn nieuwe boek ’Tunnelvisies. Hoe realiseren we vrede in Oekraïne?’’ 42 artikelen, columns, brieven en interviews 240 pag op B5 met ca. 60 zwart-wit beelden. Veel feiten en inzichten waarover de mainstream media zwijgen. Donateurs van alternatief.TV krijgen het boek gratis. Dat wordt U door minimaal € 20,- donatie (meer wordt natuurlijk zeer op prijs gesteld) over te maken op NL85INGB0003118301 van Stichting Nomade, Amsterdam. Zend U daarna een mail naar info@alternatief.TV met uw adresgegevens en dan krijgt U het boek thuis gestuurd. XXX