Sander Boon over geopolitieke en industriële verval Westen, onvrede bevolking & financiële bommetjes

• woensdag 21 juni 2023
  • Categorie: , ,
  •  In deze video gaan Sander Boon en Paul Buitink in gesprek over de misstappen die centrale banken zijn begaan en de gevolgen hiervan op de inflatie en koopkracht van de consument.

21-6-2023

Ook gaan ze dieper in op de laatste ontwikkelingen van de BRICS, het ontstaan van verschillende machtsblokken en de gevolgen hiervan. Zo is Sander van mening dat het Westen geopolitiek en industrieel in verval raakt. Tot slot analyseren ze de "bommetjes" die zich bevinden in het financiële systeem, de rol die schaduwbanken hierin spelen en de meest recente goudaankopen van centrale banken wereldwijd. Vrijdag 2 juni organiseerde Holland Gold samen met BitStaete een evenement genaamd “Monetary Horizons exclusive” in de Grolsch Veste te Enschede. Op dit evenement spraken de volgende experts: Arno Wellens, Jeroen Blokland, Sander Boon, Paul Buitink en Derin Karim. Wilt u aanwezig zijn bij ons volgende evenement? Koop dan hier uw kaarten: https://www.hollandgold.nl/evenement2... Overweegt u om goud en zilver aan te kopen? Dat kan via de volgende website: https://bit.ly/3xxy4sY Twitter: @Hollandgold: https://twitter.com/hollandgold @paulbuitink: https://twitter.com/paulbuitink @jorisbeemsterb: https://twitter.com/JorisBeemsterb1 @SvenKuijpers: https://twitter.com/SvenKuijpers Timestamps: ⁠00:00⁠ Introductie: ⁠02:13⁠ Misstappen centrale banken ⁠05:07⁠ Laatste ontwikkelingen BRICS ⁠10:51⁠ Kritiek Europese Unie ⁠14:22⁠ Regiobanken Amerika ⁠18:12⁠ Schaduwbankieren en centrale banken ⁠31:26⁠ Twitter Files, Elon Musk ⁠41:09⁠ Goud aankopen centrale banken ⁠46:23⁠ Q&A ⁠46:45⁠ Europese landen en BRICS ⁠47:46⁠ Amerika en BRICS ⁠50:51⁠ India en China ⁠52:21⁠ Outro Let op: Holland Gold vindt het belangrijk dat iedereen vrijuit kan spreken. Wij willen u er graag op attenderen dat de uitspraken die worden gedaan door de geïnterviewde niet persé betekenen dat Holland Gold hier achter staat. Alle uitspraken zijn gedaan op persoonlijke titel door de geïnterviewde en dragen zo bij aan een breed, kleurrijk en voor de kijker interessant beeld van de onderwerpen. Zo willen en kunnen wij u een transparante bijdrage en een zo volledig mogelijk inzicht geven in de economische marktontwikkelingen. Al onze video’s zijn er enkel op gericht u te informeren. De informatie en data die we presenteren kunnen verouderd zijn bij het bekijken van onze video’s. Onze video’s zijn geen financieel advies. U alleen kunt bepalen hoe het beste uw vermogen kunt beleggen. U draagt zelf de risico’s van uw keuzes. Bekijk onze website: https://www.hollandgold.nl

Holland Gold