COVID-19 vaccin veiligheid in Nederland

• maandag 31 oktober 2022
  •  Een update van het onderzoek van Theo Schetters naar openbare gegevens uit Nederland.

31-10-2022

De gewaardeerde viroloog Dr. Theo Schetters schreef mij vanavond, met een verontrustend bericht, schrijft Dr. Robert Malone.

“Nadat we het interview bij De Nieuwe Wereld in Leiden hadden gehad, werd de censuur hard.

De Nieuwe Wereld mocht een week lang geen nieuwe items uploaden naar YouTube.

Het nieuwe mediakanaal Blckbx.tv werd gedurende twee weken geblokkeerd voor het streamen van hun programma’s via YouTube, nadat ik was verschenen in een van hun programma’s waarin ik dezelfde resultaten presenteerde.

In die specifieke uitzending vroeg ik om opschorting van de komende herfstvaccinatiecampagne. Dat deden ze niet.

Dus heb ik deze korte update geschreven om dit aan een breder publiek te presenteren.

Ik zou het op prijs stellen als u het zou kunnen plaatsen en het bericht zou kunnen verspreiden in uw substack.”

UPDATE CORRELATIE VACCINATIE EN STERFTE IN NEDERLAND 30 OKTOBER 2022

In Nederland is de najaarsvaccinatiecampagne gestart in week 37 van 2022 (driehoekjes). Zoals gepland kregen ouderen (>80 jaar) en personen die tot de risicopopulatie behoren, als eerste de vaccinaties (mRNA coronavaccins). Onmiddellijk na het begin van de campagne was er een stijging van het sterftecijfer (rode lijn). Deze temporele relatie tussen vaccinatie en stijging van het sterftecijfer bleek vergelijkbaar met die welke eerder werd gevonden tijdens de voorjaarsvaccinatiecampagne die eerder dit jaar in week 9 van start ging (blauwe lijn). Hoewel de gegevens onvoldoende gedetailleerd zijn om een oorzakelijk verband vast te stellen, nopen deze resultaten tot onmiddellijke opschorting van de vaccinaties. Gedetailleerd onderzoek naar de oorzaak van de verhoogde sterfte is van het grootste belang.

Een presentatie waarin wordt uitgelegd welke gegevens werden gebruikt, waar ze te vinden zijn en hoe ze werden geanalyseerd, vindt u hier.

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram