Eigenlijk heeft iedereen die niet alleen mainstreammedia kijkt (de jeugd) steeds meer argwaan jegens de boosterprik. De oudjes doen allemaal netjes wat de overheid ze via de NOS vertelt en de rest zet steeds meer de hakken in het zand. En geef ze eens ongelijk? Het huidige vaccin werkt overduidelijk niet goed tegen de omikronvariant en de virusoverdracht leidt, zelfs na al dit boosteren tijdens de lockdown, tot ontzettend veel besmettingen.
Maar de overheid geeft de hoop nog niet op! Nee, zij menen met billboards en posters op schermen de 45-minners ervan te kunnen overtuigen om toch die boosterprik te nemen. Ze gooien er zelfs nog een tv-commercial tegenaan, meldt De Telegraaf. Nou, overheid, ken je doelgroep! En alsof dat nog niet erg genoeg is gaat de koepelorganisatie GGD-GHOR Nederland ook nog mensen de wijken in sturen om ze nu nog te informeren over het nut van de boosterprik.
Een oproep van de redactie: door de coronacrisis heeft DDS het, net als veel andere websites, ontzettend lastig. Wij willen alles gratis leesbaar houden voor iedereen, waardoor we voor onze inkomsten afhankelijk zijn van reclame. Maar bedrijven hebben financiële zorgen, en hebben dus niet veel te makken. Daar merken wij de gevolgen ook van. Vandaar onze oproep aan u, onze lezers: steun ons alsjeblieft! Via het betrouwbare Nederlandse BackMe-systeem kunt u maandelijks óf eenmalig doneren. Doe dat alstublieft, en help DDS in de lucht te blijven!
Er wordt dus weer een hele hoop geld gespendeerd aan prikpropaganda in een periode waar er flink wordt versoepeld en de besmettingscijfers nog nooit zo hoog zijn geweest. De ziekenhuizen zijn nog steeds niet overbelast geraakt en stromen ook niet vol. Wat zijn ze daar bij de overheid dan nog aan het doen? Hebben ze zelf de feiten nog wel op een rij, of moeten ze gewoon van die coronavaccins af? De jeugd lijkt het in ieder geval beter te begrijpen dan de mensen van het ministerie van Volksgezondheid.
DDS
0 reacties :
Een reactie posten