Hedzer Faber 1-7-2018
Zij steken elk een miljoen euro in een grootschalige marketingcampagne die het gebied als werelderfgoed op de kaart moet zetten.
Het Werelderfgoed Waddenzee moet ’een sterk merk worden’. Het Waddenfonds investeert nog eens drie miljoen euro in de campagne, die zes jaar gaat duren.
Dit wordt uitgevoerd door de provinciale marketingbureaus. Hier is dat Holland Boven Amsterdam. De campagne is gericht op het trekken van toeristen uit zowel binnen- als buitenland.
Volgens de vier geldschieters is het nodig dat er meer toeristen naar het waddengebied komen om de economie en leefbaarheid er een impuls te geven.
Noordhollands Dagblad
3 reacties :
Naar het Waddenbelevingspunt ? Is niets te zien waarvan Meskers had gedroomd het wél te zien !
Dan wél naar het echte Wad. En dat ligt aan de provincie's Friesland en Groningen en ....... ter hoogte van Westerland Hippolytushoef oftewel Quarantaine en ietje oostelijker ! Maar het verstand is niet aanwezig in Anna Paulowna. Dictator Meskers nietwaar ?!
Sam,
Overal in alle landen wordt toerisme gepromoot. Om die massa toeristen te krijgen die ze hebben willen zal eerst de bevolking moeten verdriedubbelen.
Een reactie posten