Tegenstand tegen Windplan Wieringermeer

• zondag 17 november 2013
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon 17 november 2013 Er blijkt geen draagvlak te zijn onder de inwoners van de Wieringermeer. Nu steeds meer bekend wordt over de concrete plannen, zijn veel inwoners bevreesd voor gezondheidsklachten, de molens worden tot 120 meter hoog (ashoogte). Maar ook de andere zaken als woongenot en waardedaling van de woning wordt niet over gerept in het windplan. Het komt erop neer, dat er zelf jarenlang moet worden geprocedeerd voor geleden schade, als het plan door gaat. Groepen inwoners zijn vorige week bij elkaar gekomen en zijn van mening, dat dit geen goed plan is. Men zal zich dan ook gezamenlijk inzetten om deze plannen niet te laten doorgaan. Redactie JAS

Dekker zei

Het windmolen bedrog gaat gewoon door. De Groene Maffia haalt nu al de natuurrampen er bij om aan te tonen dat er een teveel CO2 uitstoot is, ECHTER:

1 Klimaatveranderingen vinden al miljoenen jaren plaats.

2 De oerwouden, een natuurlijke buffer tegen een teveel aan CO2 worden in hoog tempo verbrand wat weer als gevolg heeft een teveel aan CO2(nog helemaal niet bewezen) en door de ontbossing gebrek aan opname van het CO2(wel bewezen).

3 Er zijn veel te veel mensen op deze aardbol.

Ieder verstandig mens zal dat erkennen, helaas onze politici zijn geen verstandige mensen maar zijn slechts geïnteresseerd in hun eigen belangen.

Dekker zei

Voor mensen die willen blijven vasthouden aan de sprookjes van de klimaatgekkies lees dan het volgende artikel eens: http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/11/sekte-van-valse-onheilsprofeten.
    Zo zijn er veel van dit soort onderbouwde artikelen te lezen, alleen je moet het natuurlijk wel willen natuurlijk.