Fractievoorzitter Jan Swaag als lijsttrekker

• dinsdag 29 oktober 2013
  • Categorie: , ,
  • Fractievoorzitter (VVD)  Jan Swaag uit Barsingerhorn is gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014.

Wethouder Theo Meskers uit Breezand staat op de tweede plek. Huidig wethouder Enno Bijlstra uit Winkel is lijstduwer op nummer 22.

De eerstvolgende plaatsen zijn voor Alexander op de Weegh uit Anna Paulowna, Ada de Haan uit Hippolytushoef, Gerrit Roos uit Middenmeer en Tjebbe Tip uit Hippolytushoef.

NHD

Als Theo Meskers op 2 staat moet het wel droevig zijn gesteld met het aantal kundige mensen binnen de VVD fractie.
    Trouwens ook in de meeste andere fracties zijn het diegenen met de grootste bek en de geringste kennis en moraal die bovenaan staan.

Grasbaal zei

Dit vind ik een laffe anonieme reactie....

Grasbaal, als dat je echte naam is tenminste en zo niet zet in het vervolg je naam er dan wel onder voor je anderen verwijt als anoniem te reageren. Als het anders is kom dan met onderbouwde feiten en voel je niet beledigd als iemand wel kennis van zaken heeft. Of wilt u beweren dat alles in HK op rolletjes loopt, zoals het zinloos uitgeven van €50.000 voor de Gemeente Den Helder, of de idiote discussie over het regelstation, of het veel te dure promotie filmpje en ga zo maar door, het is een complete puinhoop en daar doet Meskers hard aan mee.
    29 oktober 2013 19:27