LOKALE PARTIJEN OP LOKATIE OVER ACCOMMODATIEBELEID

• zaterdag 15 juni 2013
  • Categorie:
  • PERSBERICHT

De partijen SHK, LADA, Progressief Wieringermeer en PVL zullen de komende week gezamenlijk met de burger in gesprek gaan over de kadernota accommodaties.

De afgelopen maanden zijn er in de kernen gesprekken gevoerd om te inventariseren welke voorzieningen er zijn en hoe hiervan gebruik wordt gemaakt. In de kadernota worden een aantal alternatieven naast elkaar gezet die in een later stadium kunnen worden uitgewerkt.

Tijdens de bijeenkomsten zullen wij de hoofdlijnen van de nota uiteen zetten en u de vraag voorleggen of de inventarisatie voldoende inzicht geeft om op te besluiten. Ook de vraag wat de gevolgen kunnen zijn voor de kern waarin u woont of voor de vereniging waaraan u deelneemt zal centraal staan. Mede op grond van uw inbreng zullen we nagaan of de nota rijp is voor besluitvorming of niet.

De raadsleden van de lokale partijen zullen in kleine groepjes zoveel mogelijk informatie bijeen brengen en bundelen voor de vergadering van 27 juni.

De fracties zijn te spreken op:

Maandag 24 juni

16.00 – 17.00 uur en 19.30 – 20.30 uur , Wieringerwerf, restaurant De Maaier.

20.00 – 21.00 uur Nieuwe Niedorp, De Koppeling

Dinsdag 25 juni