LADA wil herhaling voorkomen

• donderdag 2 augustus 2012
  • Categorie: , ,
  •  Lada uit haar hun bezorgdheid over de berichtgeving en de informatie op internet rond het functioneren van de heer J.R.A. Nawijn in zijn functie van burgemeester van Heemskerk.
    PERSBERICHT

Bestuur en fractie van LADA (Democratie Anders) hebben in een vertrouwelijke brief aan de Minister van Binnenlandse Zaken, mevrouw Spies hun bezorgdheid uitgesproken over de berichtgeving en de informatie op internet rond het functioneren van de heer J.R.A. Nawijn in zijn functie van burgemeester van Heemskerk.

LADA benadrukt bij de minister dat herhaling van omstreden zaken die eerder hebben gespeeld niet in het belang zijn van Hollands Kroon en haar burgers. Herhaling dient te worden voorkomen. LADA vraagt de minister hiermee rekening te houden bij haar benoemingsbesluit of andere maatregelen daaromheen.

Tevens vraagt LADA aan de raadsleden, individueel of als fractie, om adhesie te betuigen en dit ook aan de minister kenbaar te maken.

Voor informatie kunt u zich wenden tot fractievoorzitter Rob Ravensteijn ( 0224-541776)

Bron: LADA